میکروفون

سیستم صوت

میکروفون

سیستم صوت

بلندگو

بلندگوها سیگنالهای الکترونیکی را از دستگاههایی همانند سی دی های صوتی و DVD ها دریافت کرده و تبدیل به صداهای قابل شنیدن برای ما می کنند. .

بلندگو

شرکت آفتاب سرزمین آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید ، مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های صوت ، تصویر برداری ، نورپردازی و دکوراسیون سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر فعالیت دارد. این مجموعه تولید کننده سیستم های صوتی حرفه با برند صامع (SAME)و نماینده انحصاری شرکت BARDL در ایران می باشد که با تکیه بر دانش ، تخصص و تجربیات ارزشمند گامی موثر در عرصه تجهیز ، راه اندازی و پیاده سازی سیستم های صوتی و تصویری منطبق با استاندارد ها و شرایط اقلیمی ایران برداشته است.

021-88677614، 021-88677615

این مجموعه تولید کننده سیستم های صوتی حرفه با برند صامع (SAME)و نماینده انحصاری شرکت BARDL در ایران می باشد که با تکیه بر دانش ، تخصص و تجربیات ارزشمند گامی موثر در عرصه تجهیز ، راه اندازی و پیاده سازی سیستم های صوتی و تصویری منطبق با استاندارد ها و شرایط اقلیمی ایران برداشته است.

بلندگو

شرکت آفتاب سرزمین آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید ، مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های صوت ، تصویر برداری ، نورپردازی و دکوراسیون سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر فعالیت دارد.

021-88677614، 021-88677615

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.